zaterdag 17 september 2016

Fourniturendozen

De krijtverf houd me nog even bezig want heel mijn atelier ligt intussen vol met doosjes en canvas wat ligt te drogen.
Zo schilderde ik deze doosjes , zowel binnen als buiten, met de JDL krijtverf in de mooie kleur vintage beige.
Tussen elke laag moet dit dan toch wel even drogen waardoor ze niet zo één twee drie gemaakt zijn maar ik vind ze mooi om mee te decoreren als ook de binnenkant mooi afgewerkt is.
De grootste heb ik zelf even in gebruik, zelf even van genieten :)
Ik heb er een oude bustier in zitten, verpakt met oud papier, wel zo leuk op de oude kast in de inkomhal.


Deze set van drie werd geverfd en voorzien van afbeeldingen van oude fournituren en ook gepatineerd zodat ze een mooie brocante uitstraling hebben.



Ook dit kleinere ovale doosje onderging dezelfde behandeling met een mooi oude tekst.
Zo leuk om bv als juwelendoosje te gebruiken.

 Zelf gebruik ik dit soort doosjes graag om mee te decoreren, je vind ze ook vaak echt brocante maar dan zijn ze vaak vrij duur.
Daarom ging ik zelf aan de slag en natuurlijk voor mijn webwinkeltje,
je kan ze
terugvinden.


Vaak plaats ik de link in mijn blogposten omdat daar vraag naar is maar ik heb nu ook bovenaan dit blog , net onder de header een vaste link geplaatst voor diegene die graag even in mijn webwinkeltje rondsnuffelen :)

Vandaag is hier een vrij dagje, lekker even niets en morgen ga ik heerlijk met een vriendin op stap, even lekker bijkletsen en genieten.
Ik hoop dat jullie ook een heel fijn weekend mogen hebben.

Mocht je zin hebben om mee te doen met onze nieuwe win-actie op facebook  (vanwege ons vierjarig bestaan) dan kan je
even kijken hoe je een heerlijke geurtje in huis kan halen :)
Heel veel succes,
Sonja-Sezoentje



2 opmerkingen:

  1. Mooi en leuk gedaan :0))
    Heb nog steeds geen facebook account geactiveerd

    BeantwoordenVerwijderen