maandag 28 november 2016

Even binnenkijken :)

Zoals beloofd aan sommige lezers van dit blog , die ' facebook-loos ' zijn plaats ik hier ook nog even alle foto's die ik maakte voordat we vrijdag van start gingen aan de open-atelierdag!
Het was een geweldige dag en ik bedank dan ook iedereen die mee is komen genieten van de kerstsfeer :)
Intussen ziet ons appartement er gelukkig al weer veel opgeruimder uit want er is best veel verkocht die dag en...
wat er nog over is plaats ik deze week op de webwinkel.
Niet op een vast tijdstip want er komen volop bestellingen binnen dus ik verwerk alles een beetje zoals het zich voordoet.
Je kan meevolgen als je wil op de pagina
van de webwinkel.
Veel binnenkijkplezier,
fijne avond,
Sonja-Sezoentje





































5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat het zo succesvol was, Sonja!

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je daar veel werk aan gehad. Gewoon een winkel in je kamer.
    Fijn dat het zo'n succes was, maar dat kan ook eigenlijk niet anders met zulke mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je huisje helemaal in kerstsfeer onder gedompeld ...
    Heerlijk meegenieten van de mooie plaatjes ...
    Fantastisch gedaan Sonja en nog beter dat het een succes was ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat had je veel mooie spulletjes, Sonja. Fijn dat je ook lekker veel hebt
    verkocht; doe je het tenminste niet allemaal voor niets!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi en gezellig !
    Ik ben zo gek op koekmannetjes...
    ga even bij je in de winkel kijken ; 0)

    BeantwoordenVerwijderen