donderdag 22 december 2016

Fijne kerstdagen

vandaag werden de laatste bestellingen voor dit jaar hier aan huis opgehaald.
De webwinkel blijft wel gewoon verder op , ook tijdens de feestdagen maar mijn ateliertje sluit zijn deuren tot 8 januari!
Kerstvakantie!
Heerlijk :)


Wij brengen deze periode wel heerlijk thuis hoor, gewoon veertien dagen heerlijk niets wat 'moet'
Daar kunnen we beiden van genieten want onze agenda's puilden de laatste periode uit.


Deze laatste week van het jaar gaan we gewoon heerlijk genieten en doen waar we zin in hebben.
Intussen zijn de meeste kerstspulletjes hier verzonden en wordt het steeds leger in huis.
Er komt eindelijk weer plaats en tijd om mijn eigen spulletjes terug te plaatsen en van mijn stulpje te gaan genieten :)


We zijn dit jaar heerlijk bij mijn ouders uitgenodigd voor het kerstdiner maar ik ga deze vakantie toch ook zeker gebruiken om weer eens heerlijk in mijn keukentje te staan.
Mijn favoriete bezigheid, nl bakken , hoort toch bij deze tijd van het jaar!


Hopelijk hebben jullie het ook allemaal fijn in deze tijd van het jaar en voor enkele lieve lezers waarvan ik weet dat het ook een moeilijke periode is,
jullie wens ik via deze weg veel sterkte toe X
Heel fijne kerstdagen
Sonja-Sezoentje


7 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk weer rust in huis en in je hoofd. Geniet ervan.
    Jij ook fijne dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet er van Sonja, heel fijne feestdagen!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk van genieten, lekker bakken en fijne dagen! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige dagen Sonja, fijn hoor...even niets moeten...geniet ervan!
    Alle goeds gewenst voor het komende jaar!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne feestdagen gewenst, met iedereen die je lief is!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele fijne feestdagen ook voor jullie!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen