zaterdag 10 december 2016

White Christmas

Tussen alle bedrijvigheden door hier in huis bestaan mijn 'rustmomentje' nog altijd uit het even opnemen van een borduurwerkje.
Het is moeilijk kiezen in deze tijd van het jaar want er zijn zoveel mooie kerstborduurtjes.
Zelf ben ik fan van de patronen van The Little Sticher,
niet al te fruttelig en meestal ook nog een beetje beperkt in kleur.

Deze 'White Christmas ' was meteen mijn favoriet omdat het past in een kerstsfeer met soberder kleurtjes.
Ze hangen zo mooi samen aan een takje groen.

Intussen heb ik ze al een paar keer mogen maken omdat ze ook bij mijn klanten in de smaak vielen en zelf heb ik ze in de woonkamer aan een laddertje hangen met enkele dennenknoppen en wat kerstlichtjes.
Voor mij een ideale kerstsfeer want de borduurwerkjes horen er gewoon bij :)

Dit weekend hebben we een heerlijk rustig weekend ,
weinig op de agenda wat ik heerlijk vind zo nu en dan.
Meer plannen dan lekker wat rommelen in huis en een nieuw borduurwerkje starten heb ik eigenlijk niet en ik ben daar helemaal tevreden mee.
Voor jullie ook een heel fijn weekend,
liefs,
Sonja-Sezoentje

5 opmerkingen:

  1. Geniet er maar lekker van :0))
    Ik ben ook een paar dagen vrij :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De borduurtjes zijn prachtig door hun eenvoud in kleur en patroon, begrijp best dat je ze graag maakt en dat ze in de smaak vallen. Geniet van je vrije dagen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch, even niets moeten! Gewoon doen wat je leuk vindt om te doen = genieten!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh heerlijk Sonja, om in alle rust aan dit soort
    borduurtjes te werken. Het zijn allemaal schattige
    patroontje, vooral de eerste vind ik SUPER mooi.

    Inderdaad heel mooi zo met twee kleuren.

    Genet maar heerlijk van je vrije dagen na al de drukte
    die achter je ligt.

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk heb je heerlijk genoten van de afhelopen dagen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen