dinsdag 3 januari 2017

Goede voornemens ;)

Allereerst mijn beste wensen aan iedereen voor dit nieuwe jaar,
hopelijk brengt het voor iedereen veel geluk en bovenal een goede gezondheid.


Zelf hoop ik er een creatief jaar van te mogen maken.
In de feestperiode 'werkte' ik in mijn eigen ateliertje met gesloten deuren, voor de klanten betekende dit dat shoppen in mijn 'winkeltje aan huis' niet langer kon.
Eigenlijk waren de reacties hierop vrij goed want uiteraard kunnen pakjes hier aan huis gewoon afgehaald worden.
Maar dat kleine kamertje, mijn ateliertje , blijft gesloten.
Het is zalig om ook hier in het appartement mijn eigen plekje te hebben, om heerlijk te rommelen en alles ook gewoon te laten liggen om de dag erna verder te doen.
Geen rommel meer in onze woonkamer, heerlijk!
Daarom verdwijnt mijn winkeltje aan huis voorgoed en ga ik me volledig focussen op mijn webwinkel en vooral
genieten van mijn eigen plekje!
Heel fijne avond iedereen,
Sonja-Sezoentje

4 opmerkingen:

  1. Wat lijkt me dat heerlijk zo'n eigen kamertje en niet steeds alles op te hoeven ruimen.
    Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je (aparte) webwinkel hoor !
    En gelukkig 2017 gewenst :o))
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goed voornemen Sonja ...
    Fijne start van het jaar ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo fijn, een eigen plekje. Ik geniet er nog dagelijks van.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen