zaterdag 11 maart 2017

Voorjaar - borduurwerk

Franse borduurpatroontjes genieten mijn voorkeur.
Ik hou van Frankrijk , van deze prachtige kleurcombinatie en ook van oud Frans serviesgoed.
Voor mij een combinatie die gewoon heel mooi samenvalt.



Zo viel ik ook meteen voor het nieuwe borduurpakketje van Atelier Laura.
Een paasborduurtje in deze prachtige Franse kleuren.
Ik zag het meteen aan mijn rek in de keuken hangen :)



De afgelopen week ging het fysiek ietsje minder met me maar dat hoort bij de fibromyalgie, ups and downs en ik denk dat ik gewoon aan lente toe ben.
Gelukkig staat ons de komende week een mooie lenteweek te wachten :)



Daarom maar al wat kleur op het keukenrek in combinatie met wat voorjaar en het ziet er direct een heel stuk vrolijker uit.
Van achter mijn aanrecht kijk ik recht op dit rek en ik merk dat ik hier vrolijk van wordt.


Het patroon was ruim voorzien van stof en draad en omdat ik nooit geen kleine stukjes stof kan weggooien maakte ik nog twee kleine borduurtjes.


Voor mijn 'cuisine' in mijn 'maison'
Meteen weer een ander hoekje in huis om te genieten.
Heel fijn weekend iedereen,
liefs,
Sonja

5 opmerkingen:

  1. Ow... wat prachtig allemaal, helemaal mijn kleurtjes, hier in huis ook alles in de Franse sfeer en kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer Sonja.... Een engelengeduld weer maaar o zooooo mooi!!! ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er allemaal weer mooi en heel lief uit Sonja. Hier blijf je van genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sonja,

    Meis wat een heerlijke sfeertje laat je ons zien,
    prachtig dat oude Franse servies en zo samen met
    de lieflijke borduurtjes werkelijk een streling
    voor het oog. Zo mooi de kleuren van het garen.

    Geniet maar volop van de heerlijke lentachtige voorspellingen
    dat doet een mens zo goed.....

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke projectjes. Het staat zo gezellig bij het servies.

    BeantwoordenVerwijderen