maandag 19 juni 2017

Nieuwe header

Vanmorgen opende ik mijn blog en dacht ik: die header (kopfoto) staat er nu toch wel al heel erg lang.
Tijd om eens een nieuwe in elkaar te steken.
Sneller gezegd dan gedaan zo bleek want een bijkomend nadeel van dat lange wachten is ook dat je eigenlijk ook niet meer zo heel juist weet hoe je nu die vorige in elkaar knutselde :)


Na heel wat knippen en plakken, veranderen van resoluties, zucht..... voor en achter plakken van titel en koptekst....zucht....
is hij eindelijk naar mijn zin :)

Met een aantal foto's die een beetje hetzelfde kleurbeeld hebben en die mijn twee favoriete hobby's naar voor brengen nl.
brocante en borduren.



Daarover wil ik op dit blog toch het meest schrijven omdat ik dit blog voor mezelf als naslagwerk gebruik, een beetje een dagboek zeg maar over al de veranderingen hier in huis en de handwerkjes die ik maak.


Het is leuk om achteraf op terug te kijken want dan zie je dat op een jaar tijd heel veel kan veranderen.
Bovendien houd ik ook niet alle handwerkjes voor mezelf maar verkoop ze ook regelmatig in mijn webwinkel en dan is het natuurlijk wel leuk om ook daar foto's van te hebben want die op de webwinkel staan verdwijnen ook na een tijdje.


Hier ga je dus vaker mijn vnl. borduurwerkjes zien langskomen want ik maak er natuurlijk veel meer dan die wat er op de webwinkel komen te staan want ik borduur ook nog heel veel voor mezelf, omdat ik het zo leuk vind en stiekem droom van mijn eigen hobbykamer boordevol borduurwerkjes.
Voorlopig houd ik het enkel bij een kast vol omdat de rest van de ruimte gebruikt wordt als opslagruimte voor de webwinkel, maar.....
wie weet.....een mens moet altijd iets te dromen overhouden, toch ;)

Heel fijne nieuwe week iedereen,
we krijgen de hele week temperaturen van rond de 30° en hopelijk kunnen jullie daar ook een beetje van genieten.
Liefs,
Sonja




6 opmerkingen:

  1. Je nieuwe header is heel mooi, zelf wil ik deze ook graag veranderen maar ook ik weet dit alles niet meer. Wil je mij een beknopte omschrijving geven? Misschien dat het mij dan ook lukt!
    Groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veranderen is altijd leuk ...
    Heel mooi gedaan met prachtige romantische foto's ...
    Geniet van het zonnige weer ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik ken dat probleem. Ik ben ook eens uren bezig geweest om alles te veranderen. Maar de aanhouder wint.
    Het is je gelukt. Leuk voor ons al die borduurtjes. Ik kan er enorm van genieten. Helaas lukt borduren bij mij niet zo goed. Ik krijg heel snel last van mijn ogen.
    En dromen moeten we blijven doen toch? Anders wordt het zo saai.
    Ik vind deze temperatuur niet echt fijn. Veel te warm om buiten te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het maakt mij niet uit hoor, alles wat je blogt of maakt vind ik leuk van je. Kan zo genieten als er weer een blogje staat, want een hoop mensen stoppen ermee. Jij gelukkig niet.
    Hugs and kisses Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken dit probleem ook,maar toch leuk gelukt!
    dat is nu juist zo leuk van een blog bij houden je weet wat je allemaal gemaakt heb!
    de crea groeten van Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf zou ik het ook weer even uit moeten zoeken hoe ik een nieuwe header zou moeten maken, jij bent er gelukkig in geslaagd!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen