woensdag 30 augustus 2017

Mijn laatste blogpost :)

Mijn allerlaatste post op dit blog gaat dit worden.

Al een tijdje voelt het aan als steeds maar alles dubbel plaatsen en dat begint te vervelen.
Daarom heb ik ervoor gekozen om alleen nog mijn facebookpagina Atelier Sezoentje bij te houden en daar al mijn energie in te steken.
Het is een openbare pagina dus iedereen kan ze volgen.
Dankjewel aan iedereen die hier al die jaren mee heeft gelezen en vooral voor jullie leuke reacties.
Liefs
Sonja

5 opmerkingen:

  1. Ik begrijp het ...
    Veel succes met de uitbreiding van je Facebook pagina ...
    Fijne donderdag ... lieve & creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijpelijk :o) Maar ook wel jammer ;o)
    Succes en plezier met al je werk/hobby/bezigheden hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sonja,

    Ook ik vind het heel jammer, kan nu wel kijken waar je zoal mee
    bezig bent maar niet meer reageren, omdat ik zelf niet op facebook
    zit en dat ook absoluut NIET wil.

    Bedank t voor al jou reactie's door de jaren heen, en ik wens
    je veel creativiteit toe en vooral goede gezondheid!!!

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap het. Want er gaat zo heel veel tijd inzitten. Maar ik ga je wel missen hier.
    Ik vind een blog toch prettiger lezen. Maar ik volg je op facebook dus ik zie je maaksels nog wel langskomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, dat gevoel krijg ik soms ook, de meeste bloggers zijn nu ook op facebook, maar ik heb nog geen aparte pagina voor mijn blog aangemaakt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen